Klantgericht Communiceren – Nascholing Code 95

//Klantgericht Communiceren – Nascholing Code 95
Klantgericht Communiceren – Nascholing Code 952017-11-16T10:53:37+00:00

Lesdoel Klantgericht Communiceren
Aan het einde van de lesdag heeft u inzicht in hoe te handelen vanuit een juiste beroepshouding en om een representative houding aan te nemen naar klanten, leidinggevenden en collega’s.

Als beroepschauffeur bent u de vertegenwoordiger en het visitekaartje van het bedrijf bij de klant. Dit aspect van het vak wordt steeds belangrijker. Niet alleen in de communicatie met klanten, maar ook met leidinggevenden en collega’s.

Lesinhoud Klantgericht Communiceren

  • Representativiteit en beroepshouding
  • Correctie mondelinge en schriftelijke communicatie
  • Omgaan met stressvolle situaties
  • Klachtenafhandeling
  • Klantbenadering, commercieel gedrag, informatie functie

Aan het einde van de dag van 7 uur krijg je een certificaat van deelname van Rijschool Van Bentum.
Dit certificaat is geldig voor de (nascholing) Code 95.

Kijk ook eens bij onze weekopleiding (nascholing) code 95.

 

Klantgericht Communiceren 

Tijd:
8.00 tot 16.00 uur (inclusief lunch)

Locatie:
Praktijk- en theoriecentrum Rijschool van Bentum
Pannenweg 256
6031 RK  Nederweert

Cursusdata:
12-06-2018
25-09-2018

Kosten:
€ 135,= inclusief lunch

 

Meer weten? Direct inschrijven?

Bel 088 177 1200 of stuur een mail naar info@rijschoolvanbentum.nl